Питання і відповіді

Загальні питання

  • Що таке "KUMO"?
    KUMO - це українська фінансова компанія, яка надає фінансові послуги для населення України. Під фінансовими послугами маємо на увазі видача малих споживчих кредитів з швидкою процедурою оформлення і мінімальним пакетом документів.
  • Хто може оформити кредит?
    Кредит можуть взяти особи від 18 до 70 років, пенсіонери, особи, які перебувають у декретній відпустці, самозайняті особи і працюючі.
  • Як оформити кредит?
    Для оформлення заявки, Вам необхоімо зареєструватися в особистому кабінеті на нашому сайті і заповнити свої анкетні дані.
  • Яким чином підписується кредитний договір?
    Кредитний договір підписується шляхом натискання кнопки згоден з умовами договору.
  • Як дізнатися статус заявки?
    Статус заявки Ви можете увідіеть в своєму особистому кабінеті. Остаточне рішення приймає система. Вам прийде смс з результатом
  • Коли можна подати заявку на кредит знову?
    Ви можете відразу подавати заявку, як тільки попередній кредит буде закритий.
  • Чи можна оформити два кредити одночасно?
    У нас в компанії доступний тільки один активний кредит у клієнта. Отримати наступний кредит можливо тільки після оплати поточного.
  • Які фактори впливають на прийняття рішення?
    Остаточне рішення приймає система. На результат впливає кілька чинників. Наприклад, кредитна історія, інформація зазначена Вами в анкеті
  • Які документи необхідні для оформлення кредиту?
    Для оформлення кредиту Вам необхідно мати паспорт, ідентифікаційний номер та карту Українського банку.
  • Коли я можу подати повторно заявку після відмови?
    Якщо Вам відмовили, то повторно Ви зможете подати заявку не раніше ніж через 30 днів.

Фінансові питання

  • Як оплатити кредит?
    Оплатити кредит Ви можете через свій Особистий кабінет в розділі Мій кредит або за реквізитами нашої компанії через банк або термінали.
  • Як додати нову карту?
    В меню Особистого кабінету увійдіть в розділ Мої карти, Додати карту і вводите всі реквізити карти. Далі ставите галочку навпроти нової карти і зробіть її Головною за замовчуванням. Після можете оплачувати з даної карти
  • Як верифікувати карту?
    Для верифікації карти на ній повинно бути не менше 1 грн. Карта може бути будь-якого банку України на Ваше ім'я. Після того як Ви вводите дані карти, система блокує довільну суму до 1 грн.
  • Як пролонгувати кредит?
    Пролонгувати кредит можна тільки через Особистий кабнет. У розділі Мій кредит вибираєте кнопку Пролонгувати, вибираєте термін (максимально до 30 днів) і оплачуєте фіксовану суму з карти, яка прив'язана у Вас в особистому кабінеті
  • Чи можливе погашення кредиту частинами?
    Так можливо. Головне, оплатити кредит повністю до зазначеної дати в договорі.
  • Чи можливо закриття достроково?
    Так можливо. Ви оплачуєте тільки за дні користувань кредиту. Сума до оплати буде відображатися в Особистому кабінеті, як Поточна.
  • Чому на мій рахунок не надійшли гроші?
    Переказ грошових коштів здійснюється протягом 5 хвилин. Залежно від роботи Вашого банку час надходження грошей може зайняти до 3-х банківських днів.

Технічні питання

  • Якщо пише, що такий ІПН / еmail вже зареєстрований?
    Це означає, що Ви раніше вже реєструвалися на нашому сайті, але під іншим номером телефону. Вам необхідно зайти в особистий кабінет з номера реєстрації.
  • Як змінити email / номер мобільного телефону?
    Для зміни номера телефону або електронної пошти напишіть свій ІПН для ідентифікації особи, вкажіть старий номер - новий номер і надішліть актуальне на сьогодні фото з паспортом в руках.