Питання і відповіді
Загальні питання
-
Що таке "KUMO"?KUMO - це українська фінансова компанія, яка надає фінансові послуги для населення України. Під фінансовими послугами маємо на увазі видача малих споживчих кредитів з швидкою процедурою оформлення і мінімальним пакетом документів.
-
Хто може оформити кредит?Кредит можуть взяти особи від 18 до 70 років, пенсіонери, особи, які перебувають у декретній відпустці, самозайняті особи і працюючі.
-
Як оформити кредит?Для оформлення заявки, Вам необхоімо зареєструватися в особистому кабінеті на нашому сайті і заповнити свої анкетні дані.
-
Яким чином підписується кредитний договір?Кредитний договір підписується шляхом натискання кнопки згоден з умовами договору.
-
Як дізнатися статус заявки?Статус заявки Ви можете увідіеть в своєму особистому кабінеті. Остаточне рішення приймає система. Вам прийде смс з результатом
-
Коли можна подати заявку на кредит знову?Ви можете відразу подавати заявку, як тільки попередній кредит буде закритий.
-
Чи можна оформити два кредити одночасно?У нас в компанії доступний тільки один активний кредит у клієнта. Отримати наступний кредит можливо тільки після оплати поточного.
-
Які фактори впливають на прийняття рішення?Остаточне рішення приймає система. На результат впливає кілька чинників. Наприклад, кредитна історія, інформація зазначена Вами в анкеті
-
Які документи необхідні для оформлення кредиту?Для оформлення кредиту Вам необхідно мати паспорт, ідентифікаційний номер та карту Українського банку.
-
Коли я можу подати повторно заявку після відмови?Якщо Вам відмовили, то повторно Ви зможете подати заявку не раніше ніж через 30 днів.
Фінансові питання
-
Як оплатити кредит?Оплатити кредит Ви можете через свій Особистий кабінет в розділі Мій кредит або за реквізитами нашої компанії через банк або термінали.
-
Як додати нову карту?В меню Особистого кабінету увійдіть в розділ Мої карти, Додати карту і вводите всі реквізити карти. Далі ставите галочку навпроти нової карти і зробіть її Головною за замовчуванням. Після можете оплачувати з даної карти
-
Як верифікувати карту?Для верифікації карти на ній повинно бути не менше 1 грн. Карта може бути будь-якого банку України на Ваше ім'я. Після того як Ви вводите дані карти, система блокує довільну суму до 1 грн.
-
Як пролонгувати кредит?Пролонгувати кредит можна тільки через Особистий кабнет. У розділі Мій кредит вибираєте кнопку Пролонгувати, вибираєте термін (максимально до 30 днів) і оплачуєте фіксовану суму з карти, яка прив'язана у Вас в особистому кабінеті
-
Чи можливе погашення кредиту частинами?Так можливо. Головне, оплатити кредит повністю до зазначеної дати в договорі.
-
Чи можливо закриття достроково?Так можливо. Ви оплачуєте тільки за дні користувань кредиту. Сума до оплати буде відображатися в Особистому кабінеті, як Поточна.
-
Чому на мій рахунок не надійшли гроші?Переказ грошових коштів здійснюється протягом 5 хвилин. Залежно від роботи Вашого банку час надходження грошей може зайняти до 3-х банківських днів.
Технічні питання
-
Якщо пише, що такий ІПН / еmail вже зареєстрований?Це означає, що Ви раніше вже реєструвалися на нашому сайті, але під іншим номером телефону. Вам необхідно зайти в особистий кабінет з номера реєстрації.
-
Як змінити email / номер мобільного телефону?Для зміни номера телефону або електронної пошти напишіть свій ІПН для ідентифікації особи, вкажіть старий номер - новий номер і надішліть актуальне на сьогодні фото з паспортом в руках.